Tick Tack

Det har varit en lång dag. Kom nyss hem, och huvudet är helt slut. Först satt jag på VFU:n hela dagen och rättade svenska nationella prov-uppsatser. Det var visserligen väldigt kul och lärorikt, men efter att ha läst uppsatser en hel dag är man ganska mör i huvudet.

Men inte fick man åka hem då inte. Nej, då var det bara att bege sig till pedagogen för årsmöte med P6. Och det tog sin tid. Genomgång av stadgar, vilka nu mot min vilja innehåller Mållgans namn. Jag och Bella planerar att göra uppror emot detta nästa år. Slutligen var vi framme vid postbestämningarna, vilket inte gav en alltför spännande utdelning för min del. Jag sitter kvar som dagboks och traditionsmästare. Inget missnöje förstås, men det hade ju varit kul att testa något annat. 

Dagens låt: Klåparen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0