Upplagt för mardrömmar

Du är tillbaka. Efter en veckas frånvaro är du äntligen tillbaka med din fängslande röst.

Vi hade bokredovisning av vår egen valda bok idag. Vår grupp hade med mina påtryckningar valt att läsa Stephanie Meyers "Om jag kunde drömma". Den är grymt populär bland ungdomar, så det kändes som ett relevant val. Vi läste upp "biologiscenen" ur både Bella och Edwards synvinkel. Det var kul att läsa den ur Edwards synvinkel, det har jag ju inte gjort förut, eftersom den delen bara finns med i vissa böcker. 

Jag fick det inte att stämma alls på fotbollen idag. Sprang bara ihop med folk, och felpassade allt för många gånger. Men intresset för min skytteliga har växt. nu tävlar de om att få göra mål, och kommer till mig för uppdateringar om hur många mål de har gjort under träningen. 

Nu ska jag läsa "Låt den rätta komma in". Tydligen får man mardrömmar av den, så vi får väl se hur jag sover inatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera skytteligan oftare!

2009-03-31 @ 11:58:06
Postat av: Therese

Haha, trodde att bloggen skulle bli tråkig med bara massa uppdateringar av skytteligan.. Men måste ju fråga, vem är det som vill att jag ska uppdatera?

2009-03-31 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0