Strike

Har idag fått inbjudan till yngsta systerdotterns dop. Den 22 mars har jag därför bokat in mig själv som upptagen i kalendern (som jag inte äger).

Vi hade p6-mötet på Strike idag och bowlade efteråt. Dock gick det inget vidare för mig. Men jag får väl vara nöjd med första serien som jag vann, och förtränga de andra två som gick betydligt sämre.

Jag älskar hans röst. Den tilltalar mig, fast inte bokstavligen tilltalar. Nej, han pratar med någon annan

Jag har beslutat en sak angående mitt fortsatta liv, och jag är riktigt nöjd med det jag har kommit fram till.

Lite citat från dagens filmkunskap:

"Jag gillar Arkiv X, för jag hoppar till hela tiden och känner mig sjuk och illamående." / Det var en liten kille som hade tyckt till om TV-tablån.

"Siffran representerar inte längre en människa, det är bara en siffra" / En klasskompis om hur man blir mättad på nyhetsflödet om att så och så många dog i...

"Live fast, die young, and leave a good looking corpse" / James Dean of course.
 

Kommentarer
Postat av: Syrran

Det låter bra... kanske mindre bra att du saknar kalender... men ja tror du fixar det ändå... =)

2009-03-04 @ 09:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0