Åt helvete

Idag slapp jag snö, och alltså blev det cykel till skolan. Införskaffade mig nya vantar på vägen hem, för det var iskallt om fingrarna. 2 par för 39,50 på HM tyckte jag var ett helt okej pris.
 
Var och spelade innebandy förut. Gick väl sisådär för vårt lag, men vi hade våra ljuspunkter. Jag klämde in ett mycket snyggt mål på inlägg från Viktor. Det är jag nöjd med.

Spacestationmöte på Tintin sen med Emelie, Linda och Margarita. Vi har beslutat saker idag som jag är grymt nöjd med. Dessutom har vi kommit på en massa roliga lekar. Äntligen känns det som att vi är på väg i rätt riktning. Emelie och Margarita drog med mig en sväng till Handelspuben sen. Det var jättemycket folk där. Oväntat. Så i brist på annan plats slog vi oss ner på golvet. 

Det är våffeldagen idag. Men jag har inte ätit våfflor. Inget jag sörjer över direkt dock.  

Var är du? Saknar din röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0