Samtal, avgifter och träningsupplägg

Imorgon ska jag ha lässamtal (boksamtal typ, fast vi ska bara läsa utdrag) med mina elever. Det ska bli spännande. Har gått och funderat på hur jag ska lägga upp det. Jag har en drömvision, men vet inte om det kommer att fungera. Det återstår att se.

Hm, hade tappat bort ett lånekvitto till en bok så jag visste inte när den skulle lämnas tillbaka. Så jag var inne och lämnade tillbaka den idag i alla fall. 12 dagar försent tydligen. Jag brukar ju alltid få mail av dem när det bara är någon enstaka dag kvar. Men det hade jag inte fått nu. 12 dagar och en förseningsavgiftf på 10kr/dag blev lika med en skuld på 120 spänn att betala.. Det sved.

Jag och Sofia har planerat veckans träning nu. Så såvida jag hinner med bussen imorgon efter VFU:n så blir det innebandy då och så ska vi springa på torsdag. Sen är det ju självfallet fotboll på fredag med, och orustkavlen på lördag, så jag ska nog få gjort mina pass den här veckan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0