Sommartider

Vi hade omsitts igår. Det vill säga en massa gamla P6are behagade att dela med sig av sin närvaro på studs. Det var kul. En del ansikten där som man inte ser så ofta numera. Jag fick agera dj ett tag, men med youtube är det inte alltid lätt, i och med att man inte vet vad det är för kvalite på klippen som ligger där alltid. Sen dog batteriet på min dator, så då fick Erik ta över.
Det har blivit sommartid igen och jag har liksom resten av svenska folket tappat bort en timme någonstans inatt. Kan det ha varit på gibraltargatan kanske?

En positiv överraskning: Jag har fått tillbaka en vän jag saknat.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var var du inatt, låter intressant. Jag har en fin present till dig. vad önskar du dig förresten?

2009-03-29 @ 21:40:04
Postat av: Therese

Om du inte uppmärksammade det så skrev jag faktiskt att jag var på Studs. Present? Det låter intressant. Min önskelista består av en enda önskan: Pengar.

2009-03-30 @ 21:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0