Dåtid, nutid och framtid

Jahaja, någon hann före mig. Hm, tror att han har gått in för att irritera mig denna helg, fast han gör det i och för sig inte medvetet. Och jag fick ju nästan ut min hämnd. Och min röst var ju bekant.

Har haft en riktigt bra helg, med bland annat chokladpuddshävning och bilbanstwister.

Har VFU nu, men det har varit ganska segt idag, då vi bara har en klass i svenska just nu, eftersom de andra två är på prao. Så det blev sjukt massa dötid, vilket var jättesegt. Kunde ha andvänt tiden bättre på annat håll, men det går ju förstås inte.

Imorgon ska vi ha årsmöte med P6. Det ska bli riktigt intressant. Speciellt valen. Själv har jag blivit nominerad till nio poster, men får ju bara använda tre av dessa nomineringar, så vi får se hur det går.

Ibland undrar jag om folk kan se saker som jag inte kan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för poster du blivit nominerad till, snart blir du väl statsminister också, vem vet. Det var trevligt att träffa dig Helen i lördags, bara så där helt apropå.

2009-03-10 @ 13:18:10
Postat av: Helen i Rabbalshede

Ja jag tror också att du kommer att gå långt Therese.Vad tycker du om att vi har kapat din blogg din mor och jag?? Men hon borde skärpa sig o skriva ut avsändaren tydligt tycker jag.

May: Ja visst var det trevligt att träffas o få skratta lite. Hoppas vi ses snart igen. Kram

2009-03-10 @ 19:35:46
Postat av: Therese

Hmm.. det här är ingen chattfunktion =)

Statsminister lär jag aldrig bli då jag inte har något politiskt intresse. Och Mamma skärp dig nu, vågar du inte stå för det du skriver eller hittar du inte rutan där det står namn?

2009-03-11 @ 00:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0