Don't say maybe

Matnatsex hade kareokepub på studs igår, och jag lyckades inte riktigt hålla mig borta därifrån. Kanske inte så oväntat. Säger någon kareoke, så är ju inte jag den som är den.  Det blev mycket sjunget, kan jag lova. Satt även en stund och fixade med spelningslistan. Vet inte hur det kommer sig att jag alltid lyckas sätta mig själv i jobb, även fast det inte är vårt arrangemang, men men.
 
Tredje världskriget avslutades igår. Det är fred. Väldigt oväntat, men roligt måste jag säga. Ingen vit flagga hissades, men en kram i detta läget betyder minst lika mycket.

Det verkar som om det mesta har bestämt sig för att gå min väg för tillfället. Känns som att man bara sitter och väntar på den där smällen som borde komma snart. Allt kan ju bara inte gå bra. Världen fungerar inte så.

Dagens sanning: Akvarie är inte bara fisk!

Har konstaterat att det är åtminstone en person som går in för att placera sig bra i skytteligan. Han tyckte till och med att hans mål skulle räknas som två, något jag inte gick med på. Sen så var han väldigt noggrann med att se till så att jag inte hade missat hans mål.  

Sprang på Henning på Chalmers igår. Han skulle söka till idol idag. Hade varit roligt om han gick vidare.

Teenage dirtbag var en utav alla de låtar jag sjöng igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0