Sausage

Tänkte göra något annorlunda. En nostalgitripp kanske. Jag tycker om att ta kort på mig själv, men jag är inget vidare bra på det. Mina armar räcker oftast inte till eller så blir det konstiga vinklar eller så gör jag konstiga miner, vilket jag i och för sig för det mesta lyckas göra när någon fotar mig. Och det finns ingenstans jag kan placera kameran här hemma som blir i en lagom höjd. Antingen blir det för högt eller för lågt. Ändå försöker jag gång på gång att ta ett bra kort på mig själv. Detta har resulterat i att jag i min kortmapp har en hel mapp med kort enbart på mig själv. Med åren har den växt en del. Det är ganska kul att titta på dessa kort. På en del kan jag knappt inte känna igen mig själv. 

Jag har insett att min tid inte kommer att räcka till. Det är alltför många sidor jag har kvar att läsa ut till på fredag, och med skola hela dagen imorgon, så kommer timmarna bli för få. Jag skulle behöva lära mig att läsa lika fort som han som kunde läsa ut en bok på 300 sidor på tre-fyra timmar.  För det kan inte jag. Jane Eyre må vara en mycket bra bok, men det är också en tegelsten.



Detta är något Niklas just visade mig. Och jag kände att det kanske fanns fler som ville ha ett gott skratt.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0