En mötesfylld dag

Var på en grymt tråkig föreläsning idag. En person från UR som var och pratade. Han kunde inte med Mac-datorer vilket komplicerade hans presentation en hel del, sen hade han inte koll på att vi skulle bli svensklärare för högstadiet/gymnasiet, så han visade massa saker som inriktade sig till förskolan och lågstadiet. Inte hans fel att han inte hade blivit informerad dock, men det kändes ganska värdelöst för oss. Var dock ett inslag om mobbning som var intressant. Men sista halvtimmen satt jag och kollade på klockan varenda minut och bara räknade ner tiden samtidigt som jag försökte hålla ögonen öppna.

Tanken var att vi sedan skulle jobba med vår musikvideopresentation, men då youtube inte fungerar av någon konstig anledning på datorerna i skolan, och jag inte hade med mig datorn till skolan försvårades den uppgiften en del. Så vi skrev ner det vi kunde utan att kolla på videon, så ska vi fortsätta med resten imorgon hemma hos Stilling. 

Det var nollningsmöte idag. Nollningen kommer att se annorlunda ut till hösten. En nollningskommité, beståendes av fem personer kommer att väljas den 8 april, som kommer att ansvara för nollningen sen. 

Sen var det P6-möte som vanligt, och efter det fortsatte vi på kafé vallgatan med Spacestationmöte. Tror att det kan bli ett helgrymt arrangemang

Konstaterade när jag cyklade hem ikväll att jag måste leta upp min cykellampa. Har ingen aning om var den har blivit av. 

Min redan så söndriga väska gick helsönder idag. Måste verkligen köpa ny väska.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0