Grammatik

Det var längesen jag skrev nu. Anledningen är att mitt internet inte fungerar på hemmaplan. Sitter nu i skolan och väntar in föreläsningen som börjar om en kvart. Grammatik. Det är vad min hjärna plågas med just nu.

Har sedan sist:
*Förlorat de flesta av de saker man inte vill gå miste om.
*Fortfarande inget fungerande bankomatkort, då jag insåg när de anlänt att jag även blivit av med engångskoderna till internetbanken och inte kunde aktivera kortet, så det måste lösas.
*Fått godkänt på mina två tentor som jag skrev under stress på en dag, fick faktiskt till och med VG på den ena.
*Fått en kamera, ska bara skaffa minneskort så är det löst.
*Vart på två 25årskalas på en dag (eller det ena var en "fortfarande närmare 20 än 30-fest" )
*Gjort lagligt inbrott i min egen lägenhet.

Händer härnäst:
*Imorgon dyker syrran upp, Ska bli kul.
*I helgen ska vi till Linköping och spela innebandy och ha allmänt trevligt. Ska bli riktigt nice!

Nu ska jag dra till min föreläsning, annars kommer jag försent.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Ja de är då inte alla som kan göra lagligt brott i sin egen lägenhet.. =) Ses imorn !!

2009-05-13 @ 14:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0