Trött

Sitter på SLUGs expedition och försöker få tiden att gå. Dock får jag inget vettigt gjort under tiden. Har inte fått något direkt vettigt gjort under hela dagen. Efter att vi hade städat Studs, pantat burkar och lämnat tillbaka nycklar har tiden bara gått utan att jag har lyckats använda den alls. Är sjukt trött. Sovit på tok för lite senaste dagarna, och nu känner jag verkligen av det. 2 arrangemang på studs under loppet av fyra dagar sätter sina spår. Det fanns många saker jag borde ha gjort idag, men jag har helt enkelt inte orkat. Istället har jag bara insett att saker och ting fortfarande inte stämmer. Fick i alla fall en trevlig lunch med Karin förut. Något som har varit tal på länge, men som inte blivit av.

Nej, ska sätta mig och se på andra avenyn nu i brist på annan sysselsättning. Har ju ännu inte sett veckans avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0