Smått och gott

Har spenderat helgen i Stockholm då jag har sprungit 25-manna. På själva kavlen gick det rätt bra, gjorde bort mig rejält på ett vägval, och gjorde någon liten miss, men är i stort sett ändå hyfsat nöjd med loppet. Jag kan ju så när som på 11 sekunder matcha Malin Sands tid på en av de två sträckor som vi hade gemensamma. Visserligen var det en ganska lätt sträcka, men hade ju inte så många att jämföra med. Jobbigt var dock att jag lyckades dra på mig skoskav, så på söndagen gjorde det riktigt ont att springa. Jag var inte alls lika pepp den dagen. Men av de 18 kontrollerna gick ju majoriteten ändå bra, och jag får väl glädjas åt det och glömma den där dumma femte kontrollen, och sluta använda mig av GMOK-killar som tempohöjare, så att jag glömmer bort att läsa kartan ordentligt.

Det har blivit riktigt kallt ute. Måste börja ta på mig varmare kläder har jag märkt. Vintern närmar sig.

Trots att jag har haft VFU sen i torsdags var det först idag som jag träffade några elever. NV-ettor var det vi hade idag och de fick börja skriva på novellerna som ingår i det skrivprojekt som vi ska genomföra. Ett känt ansikte fanns det i klassen sen tidigare VFU.

Jobbar nu 2,5 pass i veckan för My Academy, och so far funkar det alldeles utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja så går det när man suktar efter GMOK:are...då åker man på spö av storasyrran... ha ha ha...

2009-10-13 @ 22:47:20
Postat av: mamma

Har du fått så mycket jobb? Grattis! Då räcker det ett tag, vi syns och hörs.

2009-10-14 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0