Speedreading

Är inne i en period med helt fullbokade dagar. Fast det verkar bli lugnare redan nästa vecka. Vi är inne i slutskedet av en kurs och har därför en del examinationsarbeten att skriva samt att vi har ett grupparbete och så jobbar jag på Ale gymnasium med lovskolan förutom mitt andra jobb denna vecka. Fast nu är det bara morgondagen kvar i Ale. Sen är det avklarat i alla fall.

Jag ska spela in en musikvideo, så snart ser ni mig på youtube.

Hur lyckas folk skriva så tråkig kurslitteratur. Jag skulle ha somnat och lagt ner efter en sida. Förmodligen därför jag aldrig kommer igenom sidorna. Eller det tar i alla fall väldigt lång tid. Och extremt mycket energi. 

Mina tankar famlar kors och tvärs som ett spindelnät på en halloweenfest just nu. Får inte rätsida på någonting.

Sing a song
So long
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0