CTRL + Z FTW

Har haft en minst sagt stressig helg, med fullt program varje sekund.  Vi har planerat inför Spacestation, vilket har betytt en hel del pyssel, och knep och knåp. Ännu är inte allt riktigt klart. Har lite kvar att måla på vårt underbart snygga kubb, och så har vi en del slime (slajm?) kvar att göra. Men resten löser vi på torsdag.

Var på dammiddag i lördags, vilket innebär att damerna sitter ner äter god mat och blir serverad av ett gäng herrar. Trevligt, kan jag intyga. Dock var eftersläppet ännu roligare. Det blev mycket dans för min del. Först blev det vals till inte alls passande för snabb musik, för att gå över till att bugga till en mycket lugn låt. Något senare matchade jag och Stereo dock musiken lite bättre och dansade salsa. Jag har inte dansat salsa sen IRs salsakurs på pedagogen förra hösten, så jag var minst sagt lite ringrostig på stegen, men det gick förvånansvärt riktigt bra. Så bra att vi tog hem kvällens "Lets Dance" - tävling. Men för att hålla mig kort, det var en minst sagt trevlig och rolig kväll! 

Nu ska ni spana in min vän Johannes på Yotube. Han äger! Min favorit är CTRL + Z


Kommentarer
Postat av: mamma

Är detta någon du känner eller? Ja, jag har kollat, bra.

2010-04-28 @ 09:00:53
Postat av: Therese

Ja jag känner honom. Han är med i P6.

2010-04-28 @ 22:51:00
URL: http://medsparvagnmothimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0