Förseningar i hissen

Igår var det bröllop, imorgon blir det begravning. Jag visste redan innan jag svarade i telefonen vad det gällde. Jag funderade ett par sekunder på att inte svara. Jag ville fly undan nyheten fastän jag redan visste om den.

Efter två timmar lyckades jag ta mig till stan. Den här snön tar kål på mig. Mötte upp med Josefine på Tintin och sen blev det bio; Valentines day. Det var vi och 7 pers till i salongen. Fullsatt! Eller kanske inte riktigt. Filmen var i alla fall grymt rolig. Gillade du Love Actually så kommer du definitivt att gilla den här - som det kommer att stå på baksidestexten på DVD-omslagen.

Ikväll lyssnar vi på Tears in heaven


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0