Inga knäböj här inte

Jag håller på att sakta men säkert ta mig tillbaka till verkligheten. Anlände igår vid 5.15 i Göteborg efter en helt fantastisk vistelse i Åre. Jag har haft sjukt kul, även fast mitt snowboardäventyr slutade lite tidigare än vad jag hade tänkt mig, med ett skadat knä och en skoterfärd ner.

Jag bodde med ett gäng underbart härliga tjejer och tvärs över korridoren hade vi IR-eliten, dessutom dök hälsopromotionsgänget upp lite här och var, så trevligt sällskap har jag haft i veckan helt klart. Och mycket roligt har vi hittat på. Den sista dagen, då jag inte kunde åka, pga knät, satt jag och Charlotte och skrev en mycket vacker liten berättelse, så den dagen gick väldigt fort trots allt.

Konstaterade dock att servera en finsittning två dagar efter att man skadat knät, kanske inte var den smartaste idén. Skönt nog drog folket vidare ganska snabbt, så kvällen slutade tidigt för min del.

Har fått order från Charlotte att den enda träningen jag får ägna mig åt det närmsta är spinning och simning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0