På armlängds avstånd

Man når inte fram till alla människor. Det spelar ingen roll att man anstränger sig till tusen, en del kommer man aldrig åt. En del vill helt enkelt inte, och det är något man får acceptera och lära sig att leva med. Man måste fortfarande vara en medspelare dock, och inte flippa ur.

Andra däremot, ser rakt igenom en. De förstår en ut i fingerspetsarna, och behöver aldrig någon förklaring till varför man reagerar som man gör. Snarare är det så att de berättar anledningen för en.

Hej du
Jag kom inte tillbaks till dig
för att se om du har ändrat dig
Det var längesen jag slutade hoppas


Kommentarer
Postat av: Syrran

Idde Schultz - Högre mark... en bra låt det.. !! =)

2010-03-02 @ 13:05:45
Postat av: Therese

Att det är! Haha.. det var ingen frågesport om du nu trodde det, så tyvärr, du har inget pris att inhämta =)

2010-03-03 @ 14:23:15
URL: http://medsparvagnmothimlen.blogg.se/
Postat av: Syrran

Det var ju himla synd... jag som aldrig vinner på nåt... nu trodde jag att jag hade chansen... =)

2010-03-04 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0