Stopp i trafiken

Har idag varit ute och åkt spårvagn. Dock kom jag inte så långt, och framförallt kom jag aldrig fram dit jag var på väg. För när vi kom till Kviberg fick vi reda på att det var stopp i Bellevue. Så vi blev ståendes strax efter kvibergs hållplats. Och där satt jag och väntade, och väntade, och väntade. Sen öppnade spårvagnschauffören den bakersta dörren så vi kunde gå ut. Sen vandrade vi fram på ett led på spårvagnsspåret, som flyktingar i ett fattigt u-land. När jag var halvvägs till SKF (gåendes), blev det överenskommet att boka om tiden, så efter lite tidsfördrivning vid SKF åkte jag hem igen.

Tycker verkligen inte om snön. Önskar att det kunde sluta snöa. Det är för mycket.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Var glad att du inte bor häruppe då.. jag förlorar hela min helg nu då jag inte kan ta mig till jobbet.. vi är verkligen insnöade... !!

2010-02-21 @ 01:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0