Träningsabstinens

Det jag stör mig mest på i dessa dagar är att jag inte får lov att springa. Jag får ständigt påminna mig om detta faktum. Jag tvingas omberäkna tiden det tar att ta sig mellan lägenheten och spårvagnen, mellan humanisten och pedagogen, mellan pedagogen och Katrinelund (Nu går det fortare att ta 2:ans spårvagn runt) och så vidare.

Igår spelades det handboll på Katrinelund, och jag planerar att satsa på en karriär som handbollsmålvakt. Eller kanske inte. Släppte nog in 85% av alla skott, 10% gick utanför och de andra 5% lyckades jag, tro det eller ej, att rädda, men oftast blev det dock bara en retur direkt efter som satt. Nej, det här med att vara målvakt har nog aldrig riktigt varit min grej.

Imorgon ska jag simma. Ska bli grymt nice! Funderar på vad ett 10-gångerskort på Fysiken kan kosta om de har sådana. Ska kolla upp det. Spinning skulle ju vara bra för knät.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0