Dina händer

Jag satt på en föreläsning igår när jag plötsligt insåg att jag vet exakt hur dina händer ser ut. Jag har ingen aning om vad som fick mig in på de tankebanorna, men jag kunde tydligt se dina händer framför mig. Och när jag väl hade kommit så här långt i tankarna kunde jag inte sluta att tänka på det. Jag vet knappt inte vad du har för frisyr, men dina händer har jag skumt nog koll på. Jag trodde inte att jag var en "handmänniska", för jag har aldrig tidigare lagt märke till någons händer, vad jag vet. Men dina händer, dem ser jag.

En låt som går på retur i min hjärna; Hey there Delilah

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du skriver igen, ha det bra.

Du får kolla på sängar på ikea.se

2010-01-13 @ 17:15:49
Postat av: Therese

Menar du att det inte duger med att kolla på sängar från ikea på youtube via Dave Days? =)

http://www.youtube.com/watch?v=nsGc6-lNAHQ

2010-01-13 @ 22:55:40
Postat av: Syrran

Ha ha ha.... du är verkligen beroende av youtube =)

2010-01-15 @ 09:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0