Rush hour

Jag satt och skakade konstant i 40 minuter ungefär, och försökte samtidigt säga något vettigt. Jag hatar muntliga tentor! Men lyckades i alla fall klara mig igenom med ett godkänt betyg, så jag är nöjd. Hade inte velat ha omtenta på det där.

Jag har konstaterat att jag springer väldigt mycket när jag ska ta mig från ett ställe till ett annat. Dels går det ju mycket fortare att springa, man kommer fortare till slutpunkten. Och dels är jag ju en extrem tidsoptimist som alltför ofta är ute i sista sekunden. Men även om jag inte har bråttom någonstans så brukar jag springa. Varför kan man ju undra? Jag har inget riktigt bra svar på det där, utan möjligtvis att jag är av en otålig natur och orkar inte lägga de där extra minutrarna som det tar att gå. 

Är grymt sugen på att dra på Vidcon i sommar. Måste isåfall börja spara pengar nu. Men dels har jag aldrig varit i en annan världsdel, har knappt varit utomlands alls, bara Tyskland, Danmark, Norge och Finland. Och dels kommer alla mina favorityoutubeare vara där. Hade varit grymt att träffa dem in real life, så att säga. Fast sen kommer problemet att jag känner inte för att dra dit ensam, så isåfall måste jag skaffa mig resesällskap. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0