VM i bilder och filmer

Tänkte sammanfatta VM i bilder och filmer. Det sägs ju att en bild säger mer än tusen ord, så hur många ord säger då inte en film.


Och för att börja från slutet; här har ni vinnarna!


/>
David Villas alla 5 mål finns med i denna film. Flera riktigt snygga mål!


/>
Sen har vi ju VMs mest aktiva påhejare: Jimmy Jump. Så här såg det ut när ha försökte sätta på den röda mössan på pokalen.



Det här är en sammanfattning av många av VMs höjdpunkter och även missar.

 

Det finns självfallet fler minnen än detta som jag tar med mig från VM. Några har nämnts i tidigare inlägg i bloggen och några finns bara kvar på min näthinna. Men skulle jag räkna upp dem alla här så skulle det ta hela kvällen. Ser fram emot EM 2012 i Polen och Ukraina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0