1923

Att döma av dagens Metro lider jag av vårdepression. Min kropp klarar inte av att ställa om sig med ljusets hastighet. Det är förklaringen till varför jag sover mer men ändå är trött jämt.

Var på driftgruppsmöte idag för första gången på mycket länge. Det har dessvärre krockat rejält med andra grejer det senaste, eller också när jag väl kunnat gå så har det varit inställt. Men idag var jag där. Och vi Gaspar gick upp och var med på pubquizen efteråt. Riktigt nice. Och vi var ganska duktiga, måste jag säga. Lite slarvfel, men ändå klart godkänt.

Så här står det på Whiteboarden på SLUGs expedition:

Först när helvetet gör stjärten stekhet
kommer eftertankens kranka blekhet
Säll är den som har som rättesnöre
att man nog bör tänka efter före

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0