Finaldax

Melodifestivalen har final ikväll, men jag har inte sett ett enda avsnitt. Jag kommer inte se kvällens avsnitt heller. Men av vad jag har läst mig till i Metro så verkar det inte vara några bidrag som håller måttet i år. Det har blivit en alltör stor hysteri av det där. Varför ha fyra deltävlingar, en andra chans och en final? Det var bättre förr. Då klarades hela tävlingen av på en kväll och juryn hade valt ut de bidrag som faktiskt var bäst och som höll måttet. Frågan är egentligen hur många som röstar på artisterna, och inte låtarna i sig. För sakens skull lägger jag min röst på Andreas Johnson, han borde ha vunnit för flera år sen och han brukar ha bra låtar.

Kommentarer
Postat av: Helen i Rabbalshede

Jag håller fullständigt med dig.

Kram, Helen

2010-03-13 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0