VIP

Förra veckan var stressig och ingen tid över ens till att sova. Hade ett streck på över 100 timmar av vilka jag hade sovit åtta. Efter det stupade jag visserligen i säng vid 13, efter att ha städat klart studs båda våningar och ätit Tintinfrukost, och vaknade först kl 4 på morgonen därpå.

Jag har fått en ny elev, matte C är det som gäller där, så jag har fått repetera mina kunskaper en del. Det är nog nyttig träning inför framtiden.

Igår hade vi årsmöte med p6 och efter det var jag och Josefine på Viktoria. Gillar att vi fick sitta där man egentligen inte får sitta eftersom jag, som Otto uttryckte det, ju är lite VIP där. Sen gillar jag att min nota oftast är mycket billigare än vad den borde vara när jag är där.

Idag glänste "SJ och de goda féerna" på pubquizet på John L. Vi skrapade ihop 18 poäng och var bara 1 poäng efter matnatsex, som brukar vinna, och endast två poäng efter laget som vann.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0