High and dry

I onsdags blev jag kär i en kille från Uddevalla. Tro det eller ej. Men när en kille ska räkna upp de tre bästa sakerna med Uddevalla och säger "Man kan flytta därifrån" då smälter jag så klart. De flesta vet nog vem jag pratar om vid det här laget. I alla fall de som har suttit bänkade framför TVn under veckan. Jag har aldrig varit en trogen idolföljare, sanningen är den att jag har nog inte sett mer än en handfull idolavsnitt överhuvudtaget, och majoriteten av dem såg jag det året då Agnes vann. Jag tror inte att det kommer att bli någon ändring på det här. Men en sak är säker: De kommande fredagarna är det jag som skickar "Daniel" till 72400. För den killen har med sin underbara röst och charmiga framtoning köpt mig totalt. För mig är han årets idolvinnare, oavsett hur det går i tävlingen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, då vet vi hur din drömkille ska se ut. Ja, han ser ju go ut men vad är det för fel med Uddevalla egentligen?

2010-10-06 @ 18:49:54
Postat av: Therese

Vad det är för fel? Det är världens tråkigaste stad om man inte går på gymnasiet. Det finns en anledning till varför alla flyr den staden efter att man har slutat gymnasiet. För går man inte på gymnasiet så finns det ingenting att hämta där. Sad but true

2010-10-07 @ 15:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0